1. Το CTR έχει αντίκτυπο στις θέσεις των μερών στα οργανικά αποτελέσματα. Ο Rand Fishkin ειδικός SEO για την προώθηση ιστοσελιδων πραγματοποίησε ένα τεστ. Έγραψε στο Twitter μια ανάρτηση όπου ζήτησε από άτομα να αναζητήσουν μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί και να κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο προς τη σελίδα του. Μετά από περίπου 3 ώρες και 228 κλικ, ο ιστότοπος ανέβηκε από 7 σε 1 θέση. Κάντε κλικ.
2. Το Mobilegeddon ήταν ένα πολύ σημαντικό γεγονός Αυτή η αλλαγή έδωσε μεγάλη επιτυχία στον ιστότοπο που δεν προσαρμόστηκε στις κινητές συσκευές. Πολλοί άνθρωποι δεν παρατήρησαν τη διαφορά. Ωστόσο, η δοκιμή έδειξε ότι το 50% των σελίδων που δεν είναι φιλικές προς κινητές συσκευές έχουν επηρεαστεί και ότι το 30% των σελίδων φιλικών προς κινητές συσκευές ανέφερε αύξηση. κινητό
3. Οι σύνδεσμοι λειτουργούν ακόμα και μετά την αφαίρεσή τους; Ο Rand Fishkin πραγματοποίησε μια δοκιμή σε 2 ιστότοπους και το έλεγξε ξανά αργότερα σε 8 άλλους ιστότοπους. Ο ιστότοπος Α ήταν στη θέση 31 και ο ιστότοπος Β στην 11η θέση στο Google. Σε αυτούς τους ιστότοπους προστέθηκαν 22 σύνδεσμοι. Το αποτέλεσμα ήταν να πάει η σελίδα Α στην 1η θέση και η σελίδα Β να ανέβει στην 5η θέση. Αργότερα οι σύνδεσμοι καταργήθηκαν αλλά οι θέσεις των ιστότοπων δεν έχουν αλλάξει. Οι θέσεις των ιστοσελίδων άλλαξαν μετά από 4 μήνες. Mάγος!
4. Οι σελίδες με αντιγραμμένο περιεχόμενο μπορούν να καταλάβουν υψηλές θέσεις. Εάν δημιουργείτε μοναδικό περιεχόμενο για τον ιστότοπό σας, η Google θα κατανοήσει ότι αυτή η σελίδα έχει πρωτότυπο κείμενο και την εμφανίζει ως την πρώτη στα αποτελέσματα αναζήτησης. Όλα τα αντίγραφα θα καταλαμβάνουν χαμηλότερες θέσεις. Ο Dan Petrovic πραγματοποίησε μια δοκιμή σε 4 τομείς. Αντιγράφει το περιεχόμενο των σελίδων με χαμηλότερη παράμετρο PR από τον ιστότοπό του και έβαλε το αντιγραμμένο περιεχόμενο στη σελίδα του. Ως αποτέλεσμα 3 από τις 4 αρχικές σελίδες μετακίνησαν δύο χαμηλότερες θέσεις αλλά η σελίδα με αντίγραφο κειμένου ωθήθηκε προς τα πάνω στα αποτελέσματα της Google. Έτσι, όταν οι 2 ιστότοποι έχουν το ίδιο περιεχόμενο, η Google θα ανεβάσει τη σελίδα με υψηλότερο PR. Mάγος 2!
5. Η μη χρήση του https μπορεί πραγματικά να βλάψει τη θέση του ιστότοπου Πριν από λίγο καιρό η Google ανακοίνωσε ότι το https είναι ένας παράγοντας για την υψηλή κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, μια αμερικανική εταιρεία SEO παρακολούθησε θέσεις για 50.000 λέξεις-κλειδιά και 218.000 τομείς. 630 από αυτούς τους τομείς έχουν αλλάξει τη διεύθυνσή του σε https.Σαν αποτέλεσμα είχε μια μείωση της θέσης, στη συνέχεια αύξηση στη θέση ελαφρώς χαμηλότερη με την αλλαγή διεύθυνσης. Mάγος 3!
6. Ένα κείμενο αγκύρωσης που είναι επίσης η λέξη-κλειδί λειτουργεί καλύτερα από το φυσικό. Ο Rand Fishkin πραγματοποίησε τρία πειράματα. Για τη σελίδα Α έδωσε 20 συνδέσμους δεν περιέχουν λέξεις-κλειδιά σε άγκυρα, και για μια άλλη σελίδα Β 20 έδωσε 20 συνδέσμους με ακριβές κείμενο αγκύρωσης. Η πλευρά Α βρισκόταν αρχικά στην 14η θέση, αλλά μετά την προσθήκη των συνδέσμων ο ιστότοπος πήγε στην 9η θέση, ενώ ο ιστότοπος β ήταν στη θέση 20 και προχώρησε στην 1η θέση. Μαγεία!
7. Οι σύνδεσμοι με την παράμετρο nofollow επηρεάζουν την κατάταξη της σελίδας Λέγεται ότι οι σύνδεσμοι με την παράμετρο nofollow δεν μεταβιβάζουν ισχύ στη συνδεδεμένη σελίδα. Ο ιστότοπος βρισκόταν στην 16η θέση και σε αυτήν τη σελίδα προστέθηκαν 55 nofollow συνδέσεις. Αφού η Google ευρετηρίασε αυτούς τους συνδέσμους, η κατάταξη της σελίδας αυξήθηκε στη 15η θέση. Όταν ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες στη δοκιμή να αφαιρέσουν την παράμετρο nofollow links, η κατάταξη της σελίδας επέστρεψε στη θέση 6. Μάγος !
8. Οι σύνδεσμοι εικόνας λειτουργούν πολύ καλά Ο Dan Petrovic χρησιμοποίησε 4 παρόμοιους τομείς και πρόσθεσε τους συνδέσμους σε αυτές τις σελίδες με τους ακόλουθους τρόπους: με λέξεις-κλειδιά με url - στο url εκεί περιλαμβάνονται οι λέξεις-κλειδιά με λέξεις-κλειδιά στο εναλλακτικό κείμενο της εικόνας χρησιμοποιώντας τη λέξη "κάντε κλικ εδώ" και κοντά σε αυτές τις λέξεις-κλειδιά. Τα αποτελέσματα ήταν τα εξής: Η σελίδα με την εικόνα ήταν στην πρώτη θέση Η σελίδα με λέξη-κλειδί βρισκόταν στην 5η θέση. Η σελίδα με τη λέξη "κλικ εδώ" δεν ήταν καν ευρετηριασμένη.
9. Η αρχή του πρώτου συνδέσμου λειτουργεί Στη δοκιμαστική σελίδα Α στείλτε 2 συνδέσμους στη σελίδα Β με διαφορετικό κείμενο αγκύρωσης. Ως αποτέλεσμα, η σελίδα Β εμφανίστηκε στην πρώτη λέξη-κλειδί και η άλλη δεν το έκανε, με αποτέλεσμα τα πάντα να πάνε σύμφωνα με έναν γνωστό κανόνα. Στη δεύτερη δοκιμή, οι θέσεις των συνδέσμων από τη σελίδα Α στη σελίδα Β άλλαξαν θέσεις. Το δεύτερο κλειδί εμφανίστηκε πρώτο στη σελίδα Α.
10. Σύνδεσμοι αγκύρωσης στον τίτλο της σελίδας.Ο Dan Petrovic στον ιστότοπό του διαμόρφωσε τον τίτλο της σελίδας "Untitled Document" και κατευθύνθηκε συνδέσμους αυτής της ιστοσελίδας με την άγκυρα "μπανάνα". Τα Εργαλεία για Webmasters Google δείχνουν ότι αυτός ο τίτλος δεν είναι τόσο ενημερωτικός. Το Google έψαξε πληκτρολογώντας την εντολή "site: the address of the page" εμφανίζοντας μια σελίδα με τον τίτλο "banana - Dejan SEO".